Servisní služby
PV elektronické systémy nabízí komplex služeb, které současným i budoucím zákazníkům zajistí bezproblémovou funkci všech zařízení a aplikací.
Přehled servisních služeb
- • telefonická podpora (24 hod. denně)
- • záruční a pozáruční servis (opravy)
- • expresní servis (s garantovanou dobou odezvy nebo opravy)
- • profylaktické služby (čištění, údržba, předcházení havárií)
- • zapůjčení zařízení po dobu opravy (pro smluvní zákazníky)
Naším hlavním cílem je spokojený zákazník. Proto našim zákazníkům nasloucháme a svoji nabídku služeb i způsob realizace jim podřizujeme. V případě zájmu o technickou podporu nebo servisní služby vyplňte objednávkový formulář nebo využijte našich kontaktů.
Servisní výjezd
Na základě objednávky provedeme servis přímo u zákazníka. Je možné dohodnout i pravidelný servis. Realizace výjezdního servisu včetně termínu provedení je vázána vzájemným potvrzením smlouvy o servisních službách nebo potvrzením jednorázové objednávky.
Expresní servisní výjezd
V případě nutnosti nabízíme expresní servis zařízení přímo u zákazníka. Expresní výjezd je možné realizovat po dohodě již v několika hodinách od kontaktování zákazníkem.
Zásilkový servis (drobné koncové přístroje, příslušenství)
Zákazník zašle kompletní nefunkční přístroj spolu s popisem závady, objednávkou, popř. záručním listem či kopií dokladu o nákupu na adresu naší firmy - viz. kontaktní informace. Poštovné dle platného ceníku poštovních služeb hradí zákazník. V případě uznání záruky na prováděné opravy bude servisní práce na tyto opravy provedena ZDARMA. Totéž platí i o náhradních dílech, použitých pro odstranění závady v rámci záruky.
Převzetí zařízení a servisu po firmě ELMO - Ing. Ladislav Molkup
Neustále nás kontaktuje spousta zákazníků ohledně požadavku servisu, oprav, revizí a podobných úkonů na zařízeních, které instaloval dlouholetý kolega - Ing. Ladislav Molkup - ELMO. Velice si vážíme kvality odvedené práce, profesionality a lidského přístupu zesnulého Ing. Ladislava Molkupa. Nemáte-li zajistěn servis a výše uvedené úkony, rádi Vám nabídneme srovnatelné služby, na které jste byli zvyklí. Bereme to jako svoji povinnost s ohledem na předchozí spolupráci.